מיכלי הפלסטיק מככבים בתחומים רבים בחיינו, בזכות העמידות שלהם. נוכל לראות את מיכלי הפלסטיק בתעשייה, בחקלאות, בתחום שירותי המזון, הייצור, והזיקוק. מיכלי פלסטיק מגיעים בצבעים שונים וצורות שונות, וניתן לייצר אותם בהתאמה אישית.

מיכלי פלסטיק בבריכות דגים

ניתן לראות מיכלי פלסטיק רבים בתחום חקלאות המים. בריכות הדגים עשויות ברובן מפלסטיק, מה שמאפשר גידול של דגים בתנאים מבוקרים. הבריכה עצמה היא יציבה, ויכולה לשאת כמויות גדולות של מים ושל דגים. ניתן להזמין בריכות דגים בהזמנה אישית, ובכך לנצל את השטח העומד ברשותנו. כאמור, ניתן לצייר מיכל פלסטיק לחקלאות ימית שיותאם לפרויקט ככפפה ליד, ויבטיח יעילות מירבית. בנוסף לבריכה עצמה, ניתן להזמין מיכלי פלסטיק ייעודיים במידת הצורך בגדלים בהתאמה אישית.

המיכל הוא רק חלק קטן ממערכת המורכבת של בריכות דגים, שכוללת אמצעים טכנולוגיים להבטחת איכות המים, מאגרים, בריכות צדדיות, ומערכת בקרה על הטמפרטורה, פילטרים ומשאבות.

חבית פלסטיק לחקלאות

מיכל פלסטיק פופולרי בתחום החקלאות הוא חבית של 200 ליטר. מדובר בחבית קלה לנשיאה, עם בנד מתכת שנסגר בקליק. למיכל בסיס צר שמתרחב לקראת החלק העליון. גובהה של החבית הוא מטר, והקוטר העליון הוא 50 סנטימטר. מיכל החבית מבטיח לנו סגירה הרמטית בעזרת בנד המתכת, ובכך מבטיח לנו שאיכות המים תישמר. בזכות האיטום, לכלוכים לא יכולים לחדור למיכל שסגור באופן הרמטי. סוג הפלסטיק הוא קשיח אבל בעל גמישות קלה, שמונעת ממנו להישבר. ניתן לאחסן במיכל החבית את רוב סוגי החומרים, בין היתר כימיקלים, ולהיות רגועים שהם לא יספגו בדפנות ולא יפגעו בחבית.

שימוש של חבית הפלסטיק

ניתן להשתמש בחביות הפלסטיק על מנת להוביל בהם חומרים או מיכלי אגירה למי גשם, עבור אגירת מי השקייה, או בתהליך התפלת  מים, לאחסון מים אפורים, רחצה, הטמנה של מים, ואחסון חומרים יבשים.

מיכל פלסטיק לחקלאות

מי שמגיע מתחום החקלאות, מבין עד כמה חשוב לאגור מים בצורה נוחה ויעילה, שתתאים לתהליך העבודה. במידה והמיכלים מיועדים להשקיה של גידולים, יש לשים לב שמערכת ההשקיה עובדת בצורה נוחה יחד עם המיכל. גודל המיכל קריטי גם הוא, ועל מנת לקבוע את גודל המיכל יש לבצע תכנון מקדים. נסו לשאול את עצמכם את השאלות הבאות – כל כמה זמן אנחנו שואפים למלא את המיכל? מה כמות המים הנדרשת להשקיה? קיימים גידולים שדורשים כמות רבה של מים, בעוד חלקם דורשים כמות מעטה. כמה פעמים ביום אתם משקים את הגידולים? ההשקיה מתבצעת לרוב על ידי מערכות שונות, בהתאם לתנאים בשטח. התאמת המערכת לסוג המיכל היא קריטית.

מיכלי הפלסטיק הם עמידים לחום, ולכן גם בשדה פתוח תחת השמש הקופחת הם יישארו במצב טוב לאורך זמן.

מיכל קובייה – 1000 ליטר

לצד מיכל החבית נוכל לראות את מיכל הקובייה. מיכל הקובייה הוא בגודל של 1000 ליטר, וגדול פי חמש ממיכל החבית! שימו לב, שכל מיכל ישמש עבור שלב אחר בחקלאות, בהתאם לצורך של החקלאי.

לסיכום

מיכל פלסטיק לחקלאות הוא מיכל מבוקש ושימושי. צרו קשר והתייעצו איתנו עוד היום על מנת שנתאים עבורכם את המיכל, שיסייע לכם לעבוד ביעילות מירבית.

תוכן עניינים

מאמרים

פוטר עברית

יצירת קשר

ניווט מהיר: פיברגלס | מיכלי פלסטיק וצנרת לתעשיה | מאצרות | בריכות דגים | טיפול בשפכים תעשיתיים | הצהרת נגישות

פוטר אנגלית

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן