חומר הפלסטיק הוא חומר שעד לא מזמן לא רחשנו לו מספיק אמון וכבוד.

הצינורות בבית ובחוץ היו כולם עשויים מתכת, והמושג – חזק כמו ברזל, לא הייתה סתם קלישאה או אמרה נבובה.

כולם האמינו באמת ובתמים כי הברזל על כל סוגיו השונים הוא אכן החומר הכי טוב, הכי חזק והכי יעיל. אז לא נתווכח בדבר החוזק של הברזל, אך יעילותו דווקא כן מוטלת בספק.

אנחנו רואים היום במבחן התוצאה את צנרת הברזל שעדיין נמצאת בשימוש בבתים ישנים בארץ, כאשר הדיירים בבתים הללו סובלים מאוד מהצנרת הזו.

הברזל, טבעו להחליד לאחר תקופת שימוש כאשר הוא במגע תכוף עם מים ולכן המים שבברזים מעורבים בחלודה, הצנרת נוטה להיסדק באזורים שונים ולגרור תשלומי מים מנופחים ובקיצור, העולם למד והפנים, כי יש למצוא תחליפים לברזל.

מה יותר חזק מברזל? הפלסטיק – מיכלי פלסטיק!

הפלסטיק טוען היום לכתר החומר היעיל והטוב ביותר (כמעט) בהרבה מאוד תחומים.

אנחנו מוצאים אותו מככב בתעשייה בהרבה מאוד תחומים שלא היינו מעלים בדעתנו בעבר.

כאשר הופיעו רהיטי הפלסטיק הראשונים, כמו כסאות, שולחנות ולא נשכח גם את הארונות ואפילו המחסנים, היו הרבה שזלזלו ולא האמינו באורך החיים ובחוזק שלהם מבחינת אפשרויות ההעמסה על הפלסטיק.

אך כיום, גם כל אלו שפקפקו בטיבו, כבר יודעים שאין תחליף לחומר הפרקטי והנוח הזה.

הפלסטיק הוא חומר שלא עולה יקר, מדובר בחומר שאינו שוקל הרבה, הוא רחיץ ואינו מחליד, והינו חומר איכותי שמצליח לשמור היטב לאורך זמן על התכולה שלו במקרים שמדובר במכלי אגירה וכדומה.

מכלי פלסטיק לצורך אגירת נוזלים

בעולם התעשייה על ענפיה השונים נדרש פתרון לצורך אגירה של כמויות נוזלים גדולות, כאשר בשנים האחרונות נכנסו לשימוש מכלי הפלסטיק שמתאימים מאוד לאגירה של כמויות גדולות של נוזלים לכל מטרה, והם מחליפים בהצלחה את המכלים שהיו מקובלי בעבר והיו עשויים מחומרים שונים.

אנחנו מוצאים היום את המיכלים הללו בין היתר בתחום של אגירת מי השתייה (לקריאה על מיכלי מים לחצו כאן), אגירת פסולת תעשייתית נוזלית, אגירת שפכים ועוד…

חלק מהמיכלים הללו מיועדים להטמנה בקרקע כאשר הייצור שלהם דורש שימוש בטכנולוגיה חדישה ומשוכללת.

אילו מיכלים ניתן להזמין?

המכלים שמוצעים היום ללקוחות השונים בתעשייה מיוצרים על פי דרישה ובתהליך ייצור אוטומטי כאשר נעשה שימוש בחומרים הטובים והאיכותיים ביותר, כי גם בפלסטיק קיימים איכויות שונות.

המכלים מסופקים במגוון גדלים ומידות והם מתוכננים לאמינות תפעולית באיכות גבוהה במיוחד.

לסיכום, חברת עידן בי פלסטיקה מייצרת מגוון רחב של פתרונות לצורך אגירת כמויות ענק של נוזלים בהתאמה ספציפית לפי צרכי הלקוח.

ניתן למצוא אצלנו מגוון מיכלים בנפחים משתנים מעשרות ליטרים ועד מאות ליטרים למיכל, לצד מיכלים עגולים, מלבניים או עומדים על רגליים, מבודדים או משוריינים, עם או בלי גג ועוד.

למידע נוסף – צרו קשר!

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על:
איך מייצרים פלסטיק?
אמבטיות פלסטיק: אמבטיה מלבנית מפלסטיק

תוכן עניינים

מאמרים

פוטר עברית

יצירת קשר

ניווט מהיר: פיברגלס | מיכלי פלסטיק וצנרת לתעשיה | מאצרות | בריכות דגים | טיפול בשפכים תעשיתיים | הצהרת נגישות

פוטר אנגלית

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן